כיצד יכול עורך דין לעזור בתביעת תאונת דרכים

Share This Post

עורך הדין נכון יכול להיות המפתח להשגת התוצאה הטובה ביותר עבור תביעת תאונת הדרכים שלך.

אם נפצעת בתאונת דרכים, אולי אתה תוהה איך עורך דין יכול לעזור לך. במאמר זה נסקור את מה שעורך דין תאונות דרכים מביא לשולחן, כולל:

  • ארגון וניתוח של ראיות ורישומים מרכזיים
  • רשת של חוקרים ומומחים שיכולים לעזור לחזק את המקרה שלך,
  • כישורי משא ומתן שישיגו את התוצאה הטובה ביותר עבור תביעת תאונת הדרכים שלך.

מה יעשה עורך הדין עבור התביעה?

למרות שהרבה תלוי בפרטים ובמורכבות של מקרה תאונת הדרכים , באופן כללי עורך דין יכול:

  • לתקשר עם המבטח של הנהג השני
  • להשיג את הראיות הדרושות ביחס לאשמה בתאונה
  • לארגן את התיעוד הרפואי והחשבונות שלך
  • ליצור קשר עם ספקי שירותי הבריאות שלך כדי להשיג רשומות חסרות
  • לעבוד עם הרופאים שלך כדי לוודא שהם מספקים את המידע הרפואי שאתה צריך כדי שתוכל להוכיח נזקים בתביעתך
  • לארגן ולהציג את הראיות על מנת להוכיח אחריות ונזקים
  • לנהל משא ומתן עם מחזיקי עיקול על תביעתך (כגון מבטחי בריאות, נכות או פיצויי עובדים) כדי להפחית פוטנציאל את סכום השעבודים הללו
  • לנהל משא ומתן להסדר מניח את הדעת עם שמאי הביטוח או הסנגור.

 

בואו נסתכל על כמה מהדברים האלה לעומק.

תקשורת עם המבטחת של הנהג האחר

בכל מקרה של נזקי גוף, עורך הדין שלך יפתח ערוץ תקשורת עם שמאי הביטוח של הצד השני (או הצדדים) המעורבים. קריטי לעורך דין התובע לנהל תקשורת טובה ויחסים טובים עם כל הצדדים.

השגת הוכחות הכרחיות לגבי אחריות

עורך דין תאונת דרכים טוב יכול לעזור להשיג את כל הראיות שתצטרכו כדי להוכיח אחריות בתביעת תאונת דרכים. למרות שאולי כבר צילמתם את זירת התאונה, עורך הדין שלכם כנראה יחזור למקום בעצמו כדי לראות איך זה נראה. אמנם תמונה עשויה להיות שווה אלף מילים, אבל בעצם לראות את הסצנה יכולה להיות שווה אלף תמונות.

עורך הדין ידאג לקבל את כל דוחות התאונה או המשטרה בתיק ולעיתים קרובות ישוחח עם השוטרים והעדים החוקרים. עורך דין טוב לא ישאיר אבן על כנה בכל הנוגע לקבלת ראיות לאחריות. למידע נוסף על הוכחת אשמה בתאונת דרכים.

השגת ראיות הכרחיות לנזקים

זה המקום שבו עורך דין טוב יכול להיות חיוני לתיק שלך, במיוחד כאשר סבלת מפציעות משמעותיות בתאונת דרכים.

קריטי להשיג את כל התיעוד הקשור לפציעות שלך, אבל לא תמיד קל לשים את היד על הרשומות והחשבונות הללו מספקי שירותי בריאות. למרות שהרשומות הן מבחינה טכנית שלך, ויש לך זכות מוחלטת עליהן, שליחת מסמכים רפואיים לחולים ולעורכי דין היא פשוט לא העדיפות הראשונה של ספק שירותי בריאות.

ייתכן שלמשרדי רופאים קטנים לא יהיה כוח האדם או הזמן להגיב לבקשות לרשומות רפואיות בזמן. לבתי חולים גדולים עשויים להיות נהלים ספציפיים שיש לעקוב אחריהם כדי להגיב לבקשות לרשומות רפואיות. אם לא תפעל לפי הנהלים שלהם (שלרוב הם לא מפרסמים היטב), הם פשוט לא יגיבו לבקשתך.

לאחר מכן, כאשר ספק שירותי הבריאות אכן מגיב לבקשה, ייתכן שהרישומים אינם שלמים. כל מזכירה משפטית תדע לומר לכם שלעיתים קרובות הם צריכים לבקש את אותם רישומים יותר מפעם אחת ושעליהם לבצע מעקב אינסופי מול משרד הספק.

לבסוף, עשוי להתברר שהרופא לא השתמש ב"מילות הקסם" באשר לסיבתיות, פרוגנוזה ונכות בהערותיו. על מנת להצליח להעמיד לדין כל סוג של תביעה בגין נזקי גוף, עליך להיות מסוגל להוכיח, באמצעות ראיות רפואיות,

  • בדיוק מהי הפציעה, המוגבלות או המגבלה הפיזית שלך, וכן
  • שזה נגרם מרשלנות הנתבעת.

רופאים לעתים קרובות אינם מזכירים את הסיבתיות ואת היקף הפציעה או הנכות בתיעוד הרפואי שלהם. אם זה יקרה במקרה שלך, עורך הדין שלך יכתוב לרופא ויבקש מכתב מיוחד בו הרופא יחווה את דעתו שהתאונה גרמה לפציעתך או לנכותך וכתוצאה מהתאונה תפריע לך. או מושבת לתקופת זמן מסוימת.

ניהול משא ומתן עם מבטחים/נתבעים

משא ומתן הוא מיומנות מאוד ספציפית (יש אולי אפילו לקרוא לזה אמנות). עורך דין נזקי גוף תמיד יהיה הרבה יותר טוב בפתרון תיק תאונת דרכים מאשר הדיוט יהיה. עורך דין טוב יודע כמה התיק שווה ויודע איך לעבוד על התיק ולנהל את המשא ומתן על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר עבור הלקוח.

 

מתי אוכל לטפל בעצמי בתביעת תאונת דרכים?

אם לא נפגעת כל כך קשה, אם אתה מרגיש בנוח לאסוף ראיות ומסמכים נחוצים, ו(הכי חשוב) אתה מוכן ומוכן להשתתף בהליך המשא ומתן להסדר, אתה בהחלט יכול לטפל בתביעת תאונת הדרכים שלך בעצמך. אבל אין באמת תחליף לעזרה של איש מקצוע מיומן.

לייעוץ משפטי ממוקד

השאירו פרטים ועורך דין ייצור קשר בהקדם האפשרי

More To Explore

בקשה למתן סעד זמני בבית הדין לעבודה

בתי הדין לעבודה נוהגים לתת סעדים זמנים במשורה ובמקרים חריגים בלבד. דיני העבודה במדינת ישראל, מאפשרים לעובדים לבקש סעדים זמניים הנוגעים לעצירת פיטוריהם. לכן, יש חשיבות רבה למועד הגשת הבקשה לסעדים זמניים. ככל שהבקשה תוגש בסמוך למועד הפיטורים, כך יגבר הסיכוי של הבקשה להתקבל.

דיני מקרקעין

עורך דין תעבורה עומרי שטרן

עורך דין תעבורה עומרי שטרן – תשמרו את רישיון הנהיגה אצלכם

כל נהג שנמצא מאחורי ההגה עלול לעבור על החוק במודע או שלא. בכל נסיעה מחדש יהיה עליכם לחדד את החושים ולהגיע מרוכזים ומפוקסים. עם זאת המציאות לא תמיד מתרחשת כמתוכנן, יכולות להיות הפתעות לא נעימות בהקשר הזה. אז מה תעשו כאשר שוטר עוצר אתכם או שתקבלו דוח עד לבית? התשובה היא קלה. פונים לעו"ד עומרי שטרן על מנת שתוכלו לדעת שיש לכם על מי לסמוך. עורך דין תעבורה עומרי שטרן מגיע עם ניסיון ומיומן במגוון רחב של תרחישים וסיטואציות בהקשר הזה.