מה לעשות במקרה של תאונת דרכים?

Share This Post

על פי מחקרים סטטיסטיים של משטרת ישראל בשנת 2019 נספרו כ- 12,538 תאונות דרכים עם נפגעים, כאשר לפחות  319 הוגדרו כתאונות קשות מאוד וקטלניות, לא זו אלא אף זו מספר זה מהווה גידול במספר התאונות אם אנו משווים זאת לשנת 2018, כמו כן נרשמו ע"י משטרת ישראל  כ- 2,050 תאונות דרכים שבהן היו מעורבים נפגעים שהוגדו  כפצועים קשה.

יודגש, לצערנו, בעקבות תאונות הדרכים הקשות והקטלניות מוגשות בישראל מאות ואף אלפי תביעות נזיקין  בגין תאונות דרכים, כאשר מרבית תביעות תאונות הדרכים מוגשות בעיקר בתאונות שבהן היו מעורכים כלי רכב מנועים וגם תאונות דרכים שבהן נפגעו הולכי רגל ואף תאונות שבהן היו מעורבים אופניים חשמליים או קורקינט חשמלי.

תביעת תאונת דרכים, מוגשת מכוח פוליסות ביטוח החובה שמוצעות ע"י חברות הביטוח בישראל ונועדו לכסות את נפגעי את תאונות הדרכים וזאת ללא שאלת האשמה בתאונה עצמה.

חברות הביטוח שהוציאו את פוליסה הביטוח מעבירות פיצויים כספיים שעלותן לחברות הביטוח מגיעות למאות אלפי שקלים בחודש ואף לכדי מיליוני שקלים בעקבות אותן תאונות דרכים, ועל כן חברות הביטוח יעשו ככל שביכולתן לדחות את התביעה שלכם ואף להוציא חוקר פרטי על מנת לקעקע את האמינות שלכם.

חשוב לציין, כי על אף האמור לעיל, בתי המשפט בישראל נותנים חשיבות לראיות ולעובדות אשר באות להוכיח את תאונת הדרכים, כמו כן בפרט במסמכים הרפואיים כמו מסמך הרפואי שהומצא בחדר מיון או מסמך רפואי אחר. מכאן,  אם נפגעתם בתאונת דרכים אנא וודאו למלא את כל פרטי תאונת הדרכים ואף וודאו זאת ישירות מול הרופא המטפל בבית החולים כי רשם את אירוע תאונת הדרכים בצורה נכונה ומדויקת, כי אחרת חברת הביטוח עלולה לדחות את התביעה.

במידה אתה או אחד מבני משפחתך נפגעתם בתאונת דרכים,  מומלץ מאוד שתתייעצו עם עורך דין תאונות דרכים או עורך דין תאונות אופנוע, אפילו במידה ונפגעת פיזית בצורה קלה בלבד.

 

עורך דין תאונות דרכים

עורכת הדין אריאלה גפן ייצגה בעברה את חברות הביטוח הגדולות בישראל בתיקי תאונות דרכים מורכבים וקשים, ניסיון משפטי זה מעניק למשרדנו יתרון משמעותי בייצוג תובעים נפגעי תאונות דרכים, שכן עורכת הדין אריאלה גפן מכירה לעומק את מערכות ודרכי הפעולה של חברות הביטוח והיא תדע למנף ידע וניסיון זה לטובת התובעים

משרד עורכי דין נזיקין אריאלה גפן מוביל בתביעות נזיקין ובייצוג לקוחות שהיו מעורבים בתאונות דרכים. מעל 20 שנה שאנו מייצגים את לקוחותינו הן מהסקטור הפרטי והן מהסקטור העסקי, ודואגים במקצועיות וביעילות לפיצוי המרבי שמגיע להם. אף על פי שהפגיעה עלולה להותיר בהם כאב וסבל, הם מקבלים את הפיצוי הכספי ההולם לכל נזק שנגרם לגופם, לנפשם או לרכושם.

לייעוץ משפטי ממוקד

השאירו פרטים ועורך דין ייצור קשר בהקדם האפשרי

More To Explore

בקשה למתן סעד זמני בבית הדין לעבודה

בתי הדין לעבודה נוהגים לתת סעדים זמנים במשורה ובמקרים חריגים בלבד. דיני העבודה במדינת ישראל, מאפשרים לעובדים לבקש סעדים זמניים הנוגעים לעצירת פיטוריהם. לכן, יש חשיבות רבה למועד הגשת הבקשה לסעדים זמניים. ככל שהבקשה תוגש בסמוך למועד הפיטורים, כך יגבר הסיכוי של הבקשה להתקבל.

דיני מקרקעין

עורך דין תעבורה עומרי שטרן

עורך דין תעבורה עומרי שטרן – תשמרו את רישיון הנהיגה אצלכם

כל נהג שנמצא מאחורי ההגה עלול לעבור על החוק במודע או שלא. בכל נסיעה מחדש יהיה עליכם לחדד את החושים ולהגיע מרוכזים ומפוקסים. עם זאת המציאות לא תמיד מתרחשת כמתוכנן, יכולות להיות הפתעות לא נעימות בהקשר הזה. אז מה תעשו כאשר שוטר עוצר אתכם או שתקבלו דוח עד לבית? התשובה היא קלה. פונים לעו"ד עומרי שטרן על מנת שתוכלו לדעת שיש לכם על מי לסמוך. עורך דין תעבורה עומרי שטרן מגיע עם ניסיון ומיומן במגוון רחב של תרחישים וסיטואציות בהקשר הזה.