עורך דין תאונות אופנוע

Share This Post

לצערנו הרב בשנים האחרונות ישנו גידול משמעותי בתאונות אופנוע בישראל וכתוצאה מכך אנו רואים עליה ניכרת בנפגעים מתאונות אופנוע בין אם הם הולכי רגל, נוסעים או נפגעי רוכבי  האופנוע.

 

בשנת 2021 זינק מספר ההרוגים בתאונות אופנוע ביותר מ 75% לעומת שנת 2020, כמו כן מדוחו"ת עולה באופן מובהק כי צעירים נפגעים משמעותית יותר בתאונות אופנוע לעומת רוכבי מבוגרים יותר.

 

בעקבות העלייה המשמעותית בתאונות אופנוע בישראל מוגשות אלפי תביעות תאונת דרכים נגד חברות הביטוח ע"י רוכבי אופנוע, נוסעים או הולכי רגל בגין נזקי גוף שנגרמו אשר זכאים לתבוע פיצויים כספיים בגין נזקי הגוף מכח חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים התשל"ה 1975 אשר מגדיר מה היא תאונת דרכים כפי שמובא להלן:

 

"תאונת דרכים" – מאורע שבו נגרם לאדם נזק גוף עקב שימוש ברכב מנועי למטרות תחבורה; יראו כתאונת דרכים גם מאורע שאירע עקב התפוצצות או התלקחות של הרכב, שנגרמו בשל רכיב של הרכב או בשל חומר אחר שהם חיוניים לכושר נסיעתו, אף אם אירעו על-ידי גורם שמחוץ לרכב, וכן מאורע שנגרם עקב פגיעה ברכב שחנה במקום שאסור לחנות בו או מאורע שנגרם עקב ניצול הכוח המיכני של הרכב, ובלבד שבעת השימוש כאמור לא שינה הרכב את ייעודו המקורי; ואולם לא יראו כתאונת דרכים מאורע שאירע כתוצאה ממעשה שנעשה במתכוון כדי לגרום נזק לגופו או לרכושו של אותו אדם, והנזק נגרם על ידי המעשה עצמו ולא על ידי השפעתו של המעשה על השימוש ברכב המנועי;

 

זה המקום לציין כי חברות הביטוח ינסו להקטין את הפיצוי הכספי אשר מגיע לרוכב האופנוע במקרה של תאונה במקרים רבים אף ינסו לדחות את התביעה וזאת במטרה מובהקת כדי לצמצם את ההוצאות הכלכליות שפוגעות ברווחי חברות הביטוח.

 

למשרד עורכי דין אריאלה גפן המתמחה בתאונות מגיעים נפגעי תאונות אופנוע רבים אשר אינם מודעים לזכויות שלהם וכי מגיע להם פיצוי כספי בגין תאונת דרכים אף אם הם אשמים בקרות התאונה.  הרבה מלקוחותיה של עורכת הדין אריאלה גפן הינם שליחים שנפגעו בתאונות דרכים ויותר אנו נתקלים בתאונות דרכים של שליחים של חברת וולט שפונים מבלי לדעת את מה הזכויות שלהם במיוחד שהם זקוקים ל- עורך דין תאונות דרכים קשות

 

מכאן, במקרה ונפגעתם בתאונת דרכים חשוב מאוד שתתייעצו עם עורך דין תאונת אופנוע קרוב ככל שניתן למועד התאונה אשר ידריך ויכוון אתכם כיצד לבנות תיק תביעה מנצח מול חברות הביטוח על מנת שתוכלו לקבל את הפיצוי הכספי המרבי שמגיע לכם, על ידי ניהול נכון של הפגיעות ותיעודן במסמכים הרפואיים השונים.

 

ייצוג מקצועי על ידי עורך דין תאונות דרכים יבטיח לכם פיצוי מרבי

תאונות דרכים משקפות מצב טראומטי שנפגע תאונת דרכים חווה בגין נזקי גוף כמו שברים, צליפת שוט ואף פציעות חמורת שמובילות לנכות ואף למוות בעוד שהתקנות סביב תאונת הדרכים אינן חד משמעיות. פרט לכך, על מנת להבטיח שנפגעי תאונות דרכים יקבלו את מלוא הפיצויים הכספיים שמגיעים להם, יהיה עליהם ולהוכיח את הפגיעה באופן בלתי ניתן לערעור ע"י חברות הביטוח, לכן במידה ונפגעת בתאונת דרכים כדאי ש- עורך דין תאונות דרכים או עורך דין תאונות אופנוע שילווה אותם בהליך המשפטי וינחה אתכם בתהליך מרגע הפגיעה ועד לקבלת הפיצוי הכספי המרבי.

 

 

 

אריאלה גפן, משרד עורכי דין   – עורך דין תאונות דרכים בתל אביב

 עורכת הדין אריאלה גפן צברה את הניסיון העשיר המשפטי שלה בתביעות תאונות דרכים כאשר ייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל כעורכת דין בכירה בתיקי תאונות דרכים מורכבים ומסובכים.

 

את הניסיון  המשפטי בתאונות דרכים הרב (מעל 20 שנים) רתמה עו"ד אריאלה גפן לטובת הקמת משרד עורכי דין נזיקין על מנת לשרת את נפגעי תאונות הדרכים בתביעות נזקי גוף נגד חברות הביטוח.

 

ההיכרות עם הביורוקרטיה, אופן התנהלות המערכת המשפטית והגופים השונים, לרבות חברות הביטוח, משרד הביטחון והמוסד לביטוח לאומי, מאפשרת לעו"ד אריאלה גפן להשתמש בכלים והידע המשפטי שצברה הודות לניסיון של למעלה מ- 20 שנה על מנת להשיג ללקוחותיה פיצויים כספיים מקסימליים

.ההתמחות של עו"ד אריאלה גפן בתביעות ביטוח ונזיקין מאפשרת לה לנהל תיקי תביעות תאונות דרכים קלות וקשות ולהבטיח ללקוחותיה אפס פשרות באשר למיצוי זכויותיהם המלאות בצורה המקצועית והטובה ביותר.

 

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד ונכון מעורך דין תאונות דרכים או עורך דין נזיקין מומלץ השאירו פרטים או התקשרו וניצור קשר בהקדם האפשרי.

 

יודגש, משרד עורכי דין אריאלה גפן פועל על פי החוק, מכאן שכר הטרחה בתביעות תאונות דרכים הינו מבוסס הצלחה ובאחוזים מהפיצוי הכספי שתקבלו מחברת הביטוח בסוף ההליך, כך שבתחילת ההליך אין צורך בהשקעה של אלפי שקלים על מנת להגיש תביעת תאונת דרכים, ושכר הטרחה אינו מהווה שיקול להגשת התביעה.

 

לייעוץ משפטי ללא עלות וללא התחייבות אתם מוזמנים להתקשר – טלפון\וואטסאפ: 0733-752-766 או להשאיר הודעה באתר https://gefen-law.com

לייעוץ משפטי ממוקד

השאירו פרטים ועורך דין ייצור קשר בהקדם האפשרי

More To Explore

בקשה למתן סעד זמני בבית הדין לעבודה

בתי הדין לעבודה נוהגים לתת סעדים זמנים במשורה ובמקרים חריגים בלבד. דיני העבודה במדינת ישראל, מאפשרים לעובדים לבקש סעדים זמניים הנוגעים לעצירת פיטוריהם. לכן, יש חשיבות רבה למועד הגשת הבקשה לסעדים זמניים. ככל שהבקשה תוגש בסמוך למועד הפיטורים, כך יגבר הסיכוי של הבקשה להתקבל.

דיני מקרקעין

עורך דין תעבורה עומרי שטרן

עורך דין תעבורה עומרי שטרן – תשמרו את רישיון הנהיגה אצלכם

כל נהג שנמצא מאחורי ההגה עלול לעבור על החוק במודע או שלא. בכל נסיעה מחדש יהיה עליכם לחדד את החושים ולהגיע מרוכזים ומפוקסים. עם זאת המציאות לא תמיד מתרחשת כמתוכנן, יכולות להיות הפתעות לא נעימות בהקשר הזה. אז מה תעשו כאשר שוטר עוצר אתכם או שתקבלו דוח עד לבית? התשובה היא קלה. פונים לעו"ד עומרי שטרן על מנת שתוכלו לדעת שיש לכם על מי לסמוך. עורך דין תעבורה עומרי שטרן מגיע עם ניסיון ומיומן במגוון רחב של תרחישים וסיטואציות בהקשר הזה.