תביעת סיעוד: האם כדאי לערער על דחיית תביעה?

Share This Post

נכתב בשיתוף עם עו"ד תומר לינר

 

חושבים לערער על דחיית תביעת סיעוד? תחשבו פעמיים, כי ברוב המקרים הערעור פועל דווקא לטובת חברת הביטוח.

במאמר הבא נסביר מה אתם לא יודעים על תביעות סיעוד, האם כדאי לערער על תביעת סיעוד ומה עושים במקרה ודחו לכם את התביעה.

מה אתם לא יודעים על תביעות סיעוד?

אין ספק שאחד התהליכים הכואבים והמתסכלים ביותר הוא הזקנה. מעבר לבדידות ולחוסר המעש, מרבית מהמבוגרים מגיעים למצב בו הם פשוט לא מצליחים לעשות בעצמם פעולות יום יומיות מבלי להיעזר בעזרה של אדם אחר.

בתוך כך, מרבית אלה שרוצים להכין את עצמם לזקנה פונים אל חברות הביטוח ורוכשים ביטוח סיעודי שיספק להם את אותה עזרה וליווי שהם כל כך צריכים.

מה שאותם לקוחות לא בהכרח יודים הוא שחברות הביטוח נוטות לדחות אחוז גבוה מאד מתביעות הסיעוד, מהנימוק הפשוט שאלה פשוט לא עונים על הדרישות לתביעה, תוך שימוש בסוללת מומחים מקצועיים שימצאו את הפרצה הנכונה וידחו את התביעה מסיבה כזו או אחרת.

האם כדאי לערער על דחיית תביעת הסיעוד?

בקרב מרבית המבוטחים רווחת הדעה כי ערעור על דחיית תביעת הסיעוד יגרום לחברת הביטוח לשנות את דעתה ולאשר את התביעה. ובכן, לא רק שזה לא נכון, ברוב המקרים ערעור על דחיית התביעה ישפר את מעמדה של חברת הביטוח באם תחליטו להגיש נגדה תביעה בבית המשפט?

מדוע? מפני שבמצב כזה חברת הביטוח תעשה את כל המאמצים לשפר את עמדתה ולמצוא נימוקים נוספים לעובדה שאתם לא עונים על הדרישות להגשת תביעת סיעוד.

נימוקים אלה יפעלו לטובת חברת הביטוח באם תחליטו להגיש נגדה תביעה בבית המשפט והיא תשתמש בהם למעשה ככתב ההגנה שלה

בנוסף חשוב לציין, להתנהלות הנוכחית שלכם יש חשיבות מכרעת בכל הקשור לסיכויי התביעה הבאה שלכם. למעשה, חברת הביטוח תוכל לבצע שימוש בכל הוכחה שעשויה לפעול לרעתכם גם בניסיון הבא שלכם להגיש תביעת סיעוד.

 

מה עושים במקרה ודחו לכם את התביעה?

במידה וחברת הביטוח דחתה לכם את התביעה, חשוב שתדעו שעליה לנמק את הדברים בכתב וכמה שיותר מהר על גבי מסמך שבו היא מציינת את הסיבות המרכזיות שבגינן היא דחתה את התביעה.

לפני שאתם ממהרים לרתום את כל האנרגיות השליליות שלכם ולהוציא און על חברת הביטוח שזה עתה דחתה לכם את התביעה, חזרו לסעיף הקודם והיזכרו, כל טעות שתעשו במהלך הערעור על דחיית תביעת הסיעוד עשויה לשמש נגדכם בהמשך.

לכן, אל תפעלו מתוך אינסטינקט והשתדלו להתייעץ עם עורך דין תביעות ביטוח או עורך דין תביעות סיעוד המתמחה בתחום. עורך דין מקצועי ומנוסה יוכל לייעץ לכם באיזו דרך לנקוט, לשתף אתכם בתקדימים ובמקרים ספציפיים בהם הוא טיפל בעבר.

אל תבזבזו זמן ואל תחכו להמלצות מחברים או מכרים שעברו מקרה דומה, זה פשוט לא הזמן. צרו קשר עם עורך דין מומחה מיד עם קבלת מכתב הדחייה הראשון מחברת הביטוח. ככל שתפעלו מהר ובצורה מושכלת, כך הסיכוי שלכם לצלוח את המשימה עולה פלאים.

לקבלת יעוץ בנושא  מוזמנים לפנות לתומר לינר , משרד עו"ד

לייעוץ משפטי ממוקד

השאירו פרטים ועורך דין ייצור קשר בהקדם האפשרי

More To Explore

בקשה למתן סעד זמני בבית הדין לעבודה

בתי הדין לעבודה נוהגים לתת סעדים זמנים במשורה ובמקרים חריגים בלבד. דיני העבודה במדינת ישראל, מאפשרים לעובדים לבקש סעדים זמניים הנוגעים לעצירת פיטוריהם. לכן, יש חשיבות רבה למועד הגשת הבקשה לסעדים זמניים. ככל שהבקשה תוגש בסמוך למועד הפיטורים, כך יגבר הסיכוי של הבקשה להתקבל.

דיני מקרקעין

עורך דין תעבורה עומרי שטרן

עורך דין תעבורה עומרי שטרן – תשמרו את רישיון הנהיגה אצלכם

כל נהג שנמצא מאחורי ההגה עלול לעבור על החוק במודע או שלא. בכל נסיעה מחדש יהיה עליכם לחדד את החושים ולהגיע מרוכזים ומפוקסים. עם זאת המציאות לא תמיד מתרחשת כמתוכנן, יכולות להיות הפתעות לא נעימות בהקשר הזה. אז מה תעשו כאשר שוטר עוצר אתכם או שתקבלו דוח עד לבית? התשובה היא קלה. פונים לעו"ד עומרי שטרן על מנת שתוכלו לדעת שיש לכם על מי לסמוך. עורך דין תעבורה עומרי שטרן מגיע עם ניסיון ומיומן במגוון רחב של תרחישים וסיטואציות בהקשר הזה.