עורך דין בהליכי חדלות פירעון

Share This Post

על חשיבות הייעוץ הראשוני עם עורך דין בהליכי חדלות פירעון

 

הגעתם למצב בו החובות חונקים אתכם והנושים לא חדלים מלהמאיס את חייכם ולהופכם לסיוט? זה סימן שהגיעה השעה להיעזר בעורך דין כדי לא לעמוד לבד מול כל האיומים הניצבים בפניכם.
בפוסט הקצרצר הזה נשים דגש על שיחת הייעוץ הראשונית שלכם עם עורך הדין שרבים משום מה מקלים בה ראש ולא מייחסים לה את החשיבות הראויה.

התייחסו לייעוץ הראשוני שלכם עם עו"ד כמו לראיון עבודה

עליכם להיכנס להתייעצות ראשונית עם עורך דין מומחה לחדלות פירעון עם שתי מטרות ברורות שנמצאות בקנה:
האחת: ללמוד על האפשרויות העומדות בפניכם להתמודדות עם החובות שצברתם. לא תמיד כניסה להליך כלשהו מהווה דרך המלך. בחלק מהמקרים ניתן לסיים עם החובות על ידי הגעה להסדר עם הנושים.
השניה: להחליט אם עורך הדין שאיתו אתם נפגשים, הוא מבחינתכם האדם המתאים והראוי ביותר לביצוע המשימה. אינכם צריכים בהכרח לשכור את עורך הדין הראשון שעמו אתם מדברים, וכנראה שגם אין צורך בכך אם אתה מרגישים בלחץ לעשות זאת.

טיפים מומלצים לשוקלים להיכנס להליך חדלות פירעון

הליכי חדלות פירעון מצריכים שיתופיות להפליא בדברים אישיים רבים, עורך הדין מברר על מצבכם הפיננסי לעומק, שואל שאלות שקשורות גם למצבכם הבריאותי על מנת לבדוק את כושר ההשתכרות שלכם וכדי למצוא את הנקודות שיוכלו להשפיע על הנאמן להמליץ על קבלת הפטר בעניינכם.
לכן יש חשיבות עליונה שתמצאו מישהו שאתם מרגישים הכי בנוח איתו ומתקשרים עמו מעולה.

בנקודה זו, עליכם לברר האם עורך הדין אותו אתם פוגשים, יכול להיות האדם עמו אתם מדברים לרוב לכל אורך ההליך. שאלו אותו מי עושה את רוב העבודה בתיק שלכם – זה יכול להיות עו"ד חבר, מתמחה, פקיד קבלה או אנשי מנהלה שהתחילו רק אתמול לעבוד וכבר "נפל עליהם תיק" – ודברו איתם.

ייתכן שתרצו לשאול כמה תיקים הגיש המשרד בחודש האחרון. למרות שמספר גדול אולי נשמע מרשים, זה עשוי גם להצביע על כך שהמשרד שם דגש רב יותר על כמות מאשר על איכות. שאלו בפגישה כיצד המשרד יכול לספק לכם את השירות כך שיהיה מותאם אישית וכזה שאתם זקוקים  לו.

 

באיזה תחום אחר המשרד עוסק? בעוד שמשרד עורכי דין העוסק רק בתחומי חדלות פירעון ודיני ההוצאה לפועל סביר להניח יעניק ללקוח את השירות המקצועי ביותר, ייתכן שמשרד המציע מגוון שירותים שונים לא ישים דגש מספיק בתחום הייחודי של דיני חדלות הפירעון כדי להעניק לחייב את החוויה הטובה ביותר.
לכן, חפשו עו"ד עם עניין אמיתי לעזור לאנשים להתמודד עם חובותיהם, ולא מישהו שפשוט הוסיף על השולחן נישה בשם "חדלות פירעון" ליתר תחומי עיסוקיו הקיימים כי נראה שיש בזה פוטנציאל לעשות לא מעט כסף. קשרים עם עמותות וארגונים כמו תוכנית "שכר מצווה" המופעלת לשכת עורכי דין או ארגון "פעמונים" יכולים להצביע על התעניינות אמיתית ברמת מסירות גבוהה יותר לדיני חדלות הפירעון ולחייבים באשר הם.

 

אתם אלה שמובילים!

בסופו של דבר, זכרו כי בין אם יש לכם עו"ד חדלות פירעון בינוני או עורך דין ממש טוב, עורך הדין שלכם לא יכול לעשות שום דבר ללא שיתוף פעולה מלא מצידכם. אם תקבלו את ההחלטה בשלב מוקדם להיות הלקוח הכי טוב שאפשר, תגלו שהתהליך כולו יהיה הרבה יותר קל ואולי אפילו מהנה.

בכל שאלה או עניין אתם מוזמנים ליצור קשר עם עו"ד ליאור אבן עזרא אשר נחשב מומחה בתחומו ומומלץ על ידי רבים.

לייעוץ משפטי ממוקד

השאירו פרטים ועורך דין ייצור קשר בהקדם האפשרי

More To Explore

בקשה למתן סעד זמני בבית הדין לעבודה

בתי הדין לעבודה נוהגים לתת סעדים זמנים במשורה ובמקרים חריגים בלבד. דיני העבודה במדינת ישראל, מאפשרים לעובדים לבקש סעדים זמניים הנוגעים לעצירת פיטוריהם. לכן, יש חשיבות רבה למועד הגשת הבקשה לסעדים זמניים. ככל שהבקשה תוגש בסמוך למועד הפיטורים, כך יגבר הסיכוי של הבקשה להתקבל.

דיני מקרקעין

עורך דין תעבורה עומרי שטרן

עורך דין תעבורה עומרי שטרן – תשמרו את רישיון הנהיגה אצלכם

כל נהג שנמצא מאחורי ההגה עלול לעבור על החוק במודע או שלא. בכל נסיעה מחדש יהיה עליכם לחדד את החושים ולהגיע מרוכזים ומפוקסים. עם זאת המציאות לא תמיד מתרחשת כמתוכנן, יכולות להיות הפתעות לא נעימות בהקשר הזה. אז מה תעשו כאשר שוטר עוצר אתכם או שתקבלו דוח עד לבית? התשובה היא קלה. פונים לעו"ד עומרי שטרן על מנת שתוכלו לדעת שיש לכם על מי לסמוך. עורך דין תעבורה עומרי שטרן מגיע עם ניסיון ומיומן במגוון רחב של תרחישים וסיטואציות בהקשר הזה.